אלומיניום

אלומיניום

חברת אלום אלומיניום גאה לשווק את אחד מחומרי הגלם המובילים והטובים ביותר בעולם עבור לקוחות במגזר הפרטי, העסקי והתעשייתי. אנו בחברה מתמחים בשימושים שונים באלומיניום ומציגים מגוון רחב של יתרונות. בזכות השירותים והמוצרים שלנו תוכלו לנצל את התכונות של אלומיניום כמתכת קלה. אלומיניום הוא חומר רך יחסית ונוח לעיבוד שבבי וההתמחות שלנו היא בייצור מוצרים עמידים בפני שיתוך וקורוזיה. איתנו תוכלו לשדרג את עיצוב חלל הפנים בבית או בעסק, להשתמש בפרופילים לדלתות וחלונות וליהנות ממוצרים טהורים עם חוזק מתיחה נמוך.

logo_aluminium

לאורך השנים ליווינו פרויקטים בכל רחבי הארץ ומאחורינו מאות לקוחות מרוצים. אנו יודעים להשתמש בחומר גלם טהור או לשלב אותו עם סגסוגות נוספות כמו נחושת, אבץ, מגנזיום וצורן. כך אנו ממצים את הפוטנציאל של החומר ומייצרים אלומיניום המפגין תכונות מצוינות המתאימות לתפקידים רבים. יש לכם שאלה לגבי שימוש בחומרי גלם מסוימים או שילוב בין סגסוגות? כל אחד מהנציגים שלנו ישמח לעמוד לרשותכם בהקדם.

מה אפשר לייצר עם אלומיניום?

צרו קשר עם המומחים של אלום אלומיניום ובואו לשמוע מה ניתן לייצר עם אלומיניום. ראשית, חומר גלם מן הסוג הזה משמש בעיקר עבור מוצרים שנדרשים לעמוד בעומס מכני בינוני. המוצרים גם דורשים משקל נמוך ועמידות בפני שיתוך ולנו יש את כל הפתרונות הרלוונטיים. שנית, למוצרים שלנו יש שימושים רבים בתחום הבנייה. הם נפוצים כחומר עיקרי למסגרות וחלונות ומתפקדים גם לייצור סדרתי ותעשייתי של כלים. יתרה על כך, במגזר העסקי והתעשייתי אנו עובדים מול לקוחות המנצלים את היתרונות של אלומיניום עבור ייצור קווי תמסורת חשמליים.

בעלי בתים ומעצבי פנים מתעניינים דרכנו באפשרות לתאם חלונות אלומיניום, תריסי גלילה, פרופיל בלגי, החלפת מנוע חשמלי ועבודות נוספות. אנו מייצרים את הכל במפעל וכל מה שנשאר לכם לעשות הוא לבחור מבין קטלוג עשיר ומודרני. במקביל, תוכלו לתאם מולנו פגישת היכרות לא מחייבת על מנת לבצע התאמה אישית של מוצרים מסוימים.

רוצים ליהנות ממוצרים איכותיים במחיר מפתיע? השאירו פרטים באתר או צרו קשר עם נציגינו עוד היום!

אולי יעניין אתכם גם :